Social media

Hebt u vragen over verwarmingstechniek of wenst u informatie over actuele thema's? Neem dan contact met ons op. Via deze kanalen vindt u actuele informatie over onze producten, diensten, apps en nieuws.

Als u vragen hebt, staat ons team graag persoonlijk voor u klaar. Alle informatie over de social media kanalen van Viessmann vindt u  hier in een overzicht.

Onderwerpen in verband met de Viessmann Group

Het dialoogteam beantwoordt vragen in verband met de Viessmann producten en diensten. Onze medewerkers werden hiervoor speciaal opgeleid en geschoold. Contactpersonen voor informatie over de Viessmann Group vindt u in onze bedrijfscommunicatie.

Privacy

De dialogen op Twitter zijn openbaar. Houd u daarom aan de volgende richtlijn: wanneer u contact met ons opneemt via de social media kanalen, vermeldt u voor uw eigen veiligheid best nooit persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld uw telefoonnummer. Als wij voor de behandeling van uw vraag uw persoonlijke gegevens nodig hebben, bezorgen wij u daarvoor een speciaal e-mailadres.



Servicenotities

Wanneer het een keer toch iets meer moet zijn

Wij informeren u via servicenotities wanneer een post of tweet onvoldoende ruimte biedt en wij gewoon meer ruimte nodig hebben. Hier willen wij u met name informeren over veel gestelde serviceaanvragen. Voorts moeten ook wetenswaardige, informatieve of gewoon leuke berichten over de social media kanalen hier een plaats vinden. 


Onderwerpen in verband met de Viessmann Group

Het dialoogteam beantwoordt vragen in verband met de Viessmann producten en diensten. Onze
medewerkers werden hiervoor speciaal opgeleid en geschoold. Contactpersonen voor
informatie over de Viessmann Group vindt u in onze bedrijfscommunicatie.