De merkwaarden

Reeds in 1966 formuleerden wij in de vorm van onze ondernemingsprincipes waarden die ook vandaag, na enige aanpassing, nog bepalend zijn voor onze identiteit. In hun totaliteit schetsen ze het kenmerkende profiel van onze merkpersoonlijkheid. Afzonderlijk beschrijven ze enerzijds de denkwijze, de sfeer en de omgangsvormen die bepalend zijn voor onze cultuur, en anderzijds de specifieke, daarmee samenhangende eisen die wij aan onze prestaties stellen.

Gemeinsam

Gezamenlijk

De relatie met onze klanten is eerlijk en gebaseerd op partnerschap met het doel gezamenlijk succes. Wij bieden onze medewerkers goede ontwikkelingskansen.

Verantwortlich

Verantwoordelijk

Wij zijn ons bewust van onze economische, ecologische en sociale verantwoording. Het is ons doel het klimaat te beschermen en natuurlijke levensbronnen te behouden.

Innovativ

Innovatief

Wij zijn een technologische trendsetter in onze branche en zullen ook in de toekomst de technische vooruitgang meebepalen.