Hulp bij technische storingen door Viessmann Service

In geval van een storing met je verwarmingsketel of warmtepomp van Viessmann, raden we je aan om contact te nemen met een Viessmann installatie- en/of servicebedrijf in jouw buurt. Indien je geen installateur kan vinden, bestaat de mogelijkheid om een interventie aan te vragen van een technicus van Viessmann.

Aan installatiebedrijven: interventies door de Technische dienst vraag je aan op PartnerPortaal.

Aanbod

  • Interventie voor reparatie of onderhoud zonder contract
  • Vaste prijs voor 1 uur en voorrij-kosten
  • Onderdelen zijn niet inbegrepen
  • Snelle reactie (binnen 24 uur, tijdens werkdagen)

Een technische interventie aanvragen

Vul het volgende formulier in. Onze service afdleing zal contact met je opnemen om een afspraak te maken voor een bezoek van een technicus ter plaatse. 

Let op: dit aanvraagformulier is alleen voor eindgebruikers. Viessmann Installateurs kunnen ten alle tijden een aanvraag voor technische interventie door professionals via de Viessmann PartnerPortaal.






















Tarieven (excl. btw):
  • Forfait voor verplaatsing binnen Nederland: 114€
  • Uurtarief voor een technicus van Viessmann: 110€
  • Onderdelen worden aangerekend volgens verbruik.