Laatste informatie over onze leveringen

Het zal u niet zijn ontgaan in de media. De pandemie, de exponentiële groei van de industrie en de blokkade van het Suezkanaal hebben de internationale handel verstoord. Ook wij hebben hierdoor problemen met sommige leveringen. Hierdoor kunnen wij u als partner niet de service bieden die u gewend bent. 

Vanuit de familie Viessmann is een brief opgesteld om u iets meer over de situatie te vertellen. Aarzel niet om aan deze brief te refereren in gesprekken met uw klant. 

Door de grote onzekerheid is het soms zeer moeilijk om u correct te informeren over de leveringstermijnen en vertragingen. Onze medewerkers staan voor enorme uitdagingen en doen ontzettend hun best voor u. 

Heeft u vragen met betrekking tot leveringen? Dan verzoeken wij u om zoveel mogelijk deze per e-mail te stellen i.v.m. met de drukte aan de telefoon. Het e-mailadres dat u hiervoor kunt gebruiken is: orders-nl@viessmann.com. Uiteraard kunt u ook uw accountmanager bellen. 

Heeft u projecten met ons lopen? Geef ze zo snel mogelijk aan ons door. Spoedleveringen (m.u.v. 1 maand) doen wij op dit moment helaas niet. 

Wij hopen op uw begrip en zullen er alles aan doen om de service te bieden die u van ons gewend bent.

Neem contact op

Vragen over een levering?

Stel uw vraag per e-mail of neem telefonisch contact op met uw accountmanager.

E-mail verzenden